Nákupní a reklamační řád

Úvod » Nákupní a reklamační řád

Nákupní řád

Nákupní řád je potřeba, nicméně vše záleží na osobní dohodě, která je pro nás přednější. Není Vám něco jasné? Zeptejte se, domluvme se. Například expresní příplatek za dodání jsem nikdy nefakturovala...
Jarka Vránová

 


Každý zákazník je povinen seznámit se před nákupem s obchodními podmínkami www.briards.shop4you.cz- internetového obchodu /dále jen internetový obchod/. Neznalost těchto obchodních podmínek neomlouvá. Uskutečněním nákupu zákazník souhlasí s obchodními podmínkami.
Veškeré objednávky zákazníka jsou po potvrzení považovány za závazné.
Zákazníci platí za zboží způsobem uvedeným v objednávce.

Dodací podmínky a možnosti jsou závislé na dodacích podmínkách a možnostech dodavatele. Zboží, které je skladem, jsme schopni dodat do 5 pracovních dní po potvrzení objednávky.

Expresní /do 24 hod. u zboží na skladě/ dodání za příplatek +25% z hodnoty zboží do Czk 2000,-.

Nad částku objednávky Czk 2001,- účtujeme expresní příplatek ve výši 15% z hodnoty objednávky.

Do zaplacení kupní ceny je zboží naším majetkem.

 

Objednávka

Pro vystavení objednávky používá zákazník „nákupní koš“ a po vybrání zboží objednávku potvrdí a vybere platební podmínky a způsob dodání. Po potvrzení a odeslání objednávky obdrží zákazník do svého emailové schránky potvrzení objednávky s konečnou cenou svého nákupu. Zákazník překontroluje správnost údajů a případnou změnu nebo storno objednávky provede do 90min od přijetí zprávy o potvrzení objednávky. Do tohoto okamžiku je umožněno registrovaným zákazníkům provádět změny. Registrovaní uživatelé mají možnost sledovat zpracování objednávky prostřednictvím své registrace. Objednávky označené jako „vyřízené“ nelze již měnit. Veškeré objednávky po tomto termínu jsou považovány za závazné. Storno objednávky může být učiněno pouze do 90 min od objednání.

 

Doprava

1.  osobní odběr - zdarma

2. rozvoz zdarma Praha a okolí do 5km z ul. Na Štamberku 36/10, P8 /u zboží v hodnotě nad 1000,- Kč u koček, 1500Kč u psů/. Ostatní dohodou - dohoda mailem, částka je připsána do objednávky před její realizací. I jiné trasy mohou být zdarma v případě, že budeme zavážet i další dodávku stejným směrem.

3. prostřednicvím České pošty /poštovné se řídí aktuálním ceníkem, balné zdarma/ u menších zásilek nebo na přání zákazníka. V automatu objednávky je standardně nastavena cena Kč 99,-, která však může být změněna dle skutečné ceny poštovného dle ceníku České pošty s.p., změna je sdělena zákazníkovi e-mailem při zpracování objednávky. U zásilek nad 20kg vč. obalu je využito služeb kurýrních firem.
4. Balné je již součástí ceny dopravného.

 

 

 

 

 

Platební podmínky

Zákazník hradí celkovou účtovanou částku hotově nebo převodem na účet /možno i dobírkou/. U převodu částky na účet je zboží dodáno až přičtením částky na účet dodavatele /mimo dobírky, kdy je částka hrazena při převzetí prostřednicvím České pošty/ pokud není domluveno jinak. Veškeré informace jsou již součástí automaticky vygenerované objednávky vč. variabilního symbolu a bankovního účtu dodavatele. Daňový doklad/faktura je předán se zbožím.

 

Dodací podmínky a lhůty

Zboží expedujeme do 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky nebo dle přání zákazníka i v expresních časech. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 pracovních dnů, oznámíme předpokládaný termín dodání – telefonicky či e-mailem. Automaticky ověřujeme zájem o toto zboží. V případě nesouhlasu je toto zboží v objednávce zrušeno.

Individuální balení produktů Univit /tzn. váhové balení na přání klienta, které není součástí běžné nabídky/ - dodání dle dohody s výrobcem. Termín nebližšího termínu dodání sdělen písemně.

 

Záruční podmínky

Zboží je dodáváno zásadně před expirací.

Prošlé zboží není nabízeno k prodeji.

Zboží expedujeme nepoškozené, v původních obalech s jasně vyznačenými jakostními znaky a s uvedenou lhůtou expirace.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při neodborném zacházení zákazníka s krmivem/vitamíny nebo při nevhodném uskladnění krmiva/vitamínů u zákazníka.

 

Reklamační řád

Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno nebo vrácena uhrazená kupní cena. Zboží musí být vráceno v původním obalu. Doba vyřízení reklamace záleží na druhu reklamované vady.

 

Reklamace, výměna zboží

Příjímáme zboží nepoškozené, kompletní, v originálním obalu, včetně faktury s číslem objednávky. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude převzato, pokud tak nebude předem písemně domluveno. Oznámení reklamace či vrácení zboží je možné pouze emailem a zákazník musí upozornit na vadné zboží předem.

Výměna a vrácení zboží do 14-ti dnů bez uvedení důvodu: je možné stejným způsobem jako u reklamace. V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO) a pouze v případě, kdy zákazník není přítomen při převzetí zboží (tedy balíky). V ostatních případech dle zákona tento nárok zaniká! Důrazně doporučujeme při osobních odběrech si zboží zkontrolovat, případně jej odmítnout na místě. K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál doklad o koupi. V případě, že jednáním zákazníka vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinnen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atp.).